Barion Pixel Megbízható minőség, engedéllyel rendelkező termékek, gyors szállítás, akár ingyen!
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.


Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Brands and More Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság webáruházának használatához.

Hatályos: 2024.03.28. napjától

  1. Az ÁSZF hatálya, általános rendelkezések

A Brands and More Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: Szolgáltató) a www.biokoshop.hu weboldalon működtetett webáruháza (a továbbiakban: webáruház) útján az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Eker. tv.) szerinti elektronikus kereskedelmi szolgáltatást nyújt.

A jelen ÁSZF rögzíti a webáruház használatára vonatkozó feltételeket, továbbá a Szolgáltató és a webáruház szolgáltatásait igénybevevő fogyasztó (a továbbiakban: Vásárló) jogait és kötelezettségeit.

A Szolgáltató adatai:

Név: Brands and More Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 2040 Budaörs, Szabadság út 379.
Cégjegyzékszáma: 13-09-172596
A bejegyző bíróság megnevezése: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Adószáma: 25066667-2-13

A Szolgáltató elérhetősége:

Honlap: www.brands-more.hu 
E-Mail: info@brands-more.hu
Telefon: +36-23-333-196 [Hétfő-Csütörtök 9:00-16:00, Péntek 9:00-15:00]
Telefax: +36-23-333-196

A tárhelyszolgáltató adatai:

Név: Bohemiasoft s.r.o.
Székhely: Cseh Köztársaság, 370 01  České Budějovice, Rudolfovská tř. 247/85
E-mail: info@eshop-gyorsan.hu

Jelen ÁSZF alkalmazásában fogyasztónak az a 18. életévét betöltött természetes személy minősül, aki a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 8:1. § (1) bekezdés 3. pontja szerint szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül jár el.

A Szolgáltató a webáruház útján viszonteladó részére, továbbértékesítés céljából történő értékesítést nem végez. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy megtagadja a megrendelés visszaigazolását és az adásvételi szerződés megkötésére irányuló ajánlat elfogadását azzal a Vásárlóval szemben, akinek – az általa leadott megrendelések adatai alapján – viszonteladói minősége valószínűsíthető.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A webáruház használatára, a Szolgáltató és a Vásárló jogaira és kötelezettségeire kizárólag jelen ÁSZF-nek a megrendelés időpontjában hatályos rendelkezései az irányadók.

A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et bármikor egyoldalúan módosítani. Az új, módosított ÁSZF akkor lép hatályba, amikor azt a Szolgáltató a www.biokoshop.hu  oldalon közzéteszi. Az ÁSZF lényeges módosítása esetén a Szolgáltató a www.biokoshop.hu  oldalon tájékoztatást tesz közzé az ÁSZF módosításáról. A tájékoztatás tartalmazza a pontos utalást az ÁSZF módosított rendelkezésére, a módosítás hatályba lépésének időpontját, valamint a módosított ÁSZF elérhetőségét. A Vásárló a módosított ÁSZF-et a módosítás hatálybalépését követő megrendelés során fogadja el.

A webáruházban történő vásárlás útján létrejött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja.

A Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. 

A webáruház által nyújtott szolgáltatások igénybevételének, valamint a Vásárló és a Szolgáltató közötti Szerződés létrejöttének feltétele, hogy a Vásárló tudomásul vegye és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF rendelkezéseit, valamint a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltakat.

  1. Regisztráció és megrendelés vendégként

A Vásárló a  webáruház regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, vendégként vásárolhat.
2.1. A Vásárló regisztráció útján személyes webáruház ügyfélfiókot hozhat létre. A webáruház ügyfélfiók létrehozásának feltétele, hogy a Vásárló tudomásul vegye és – az erre szolgáló jelölőnégyzetek kipipálása útján – kifejezetten elfogadja az ÁSZF-et, valamint a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltakat. A regisztráció és a webáruház ügyfélfiók használatának részletes feltételeit az ÁSZF 13. pontja tartalmazza.

2.2. A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy regisztráció és webáruház ügyfélfiók létrehozása nélkül vendégként hozzon létre megrendelést.

  1. A megrendelés menete

A webáruházból történő megrendelésre minden nap 0-24 óra között van lehetőség. A webáruházban megvásárolható termékek a www.biokoshop.hu oldalon tematikusan rendszerezve jelennek meg. Adott termékkategóriára kattintva jeleníthetők meg a kategóriához tartozó találatok. A találati oldalon a termék képe alatt feltüntetésre kerül a termék eladási ára, egységára, a termék megnevezése és kiszerelése, valamint az esetleges figyelemfelhívó jelzések, feliratok. A termékre vonatkozó további, részletes információk – így a termék részletes leírása, a termékjellemzők, a termékkel kapcsolatos figyelmeztetések, a termék összetevői, a termék használatával kapcsolatos információk, a termék gyártójának adatai – a termék képére, megnevezésére vagy a kosár szimbólumra kattintással, a termékhez tartozó adatlapon érhetők el.

3.1.  A regisztrált Vásárló e-mail címe és jelszava megadásával jelentkezhet be a webáruház ügyfélfiókjába. Vendégként történő megrendelés esetén bejelentkezésre nincs szükség.

3.2. A Vásárló az „Azonnal szállítható” megjelöléssel ellátott terméket, a kívánt mennyiség kiválasztását követően, a „Kosárba” gombra kattintással helyezheti a kosarába.

3.3.  Ha a Vásárló folytatni kívánja a vásárlást, a „Vissza” gombra kattintással térhet vissza a találati oldalra.

3.4. Ha a Vásárló befejezte a vásárlást, a „Kosár” gombra kattintva indíthatja el a megrendelést.

3.5. A kosár tartalmának ellenőrzését követően a Vásárló a „Vásárlás folytatása” gombra kattintással folytathatja a vásárlást vagy a „Tovább a fizetéshez” gombra kattintással továbbléphet adatai és számlázási címe ellenőrzéséhez, mely adatokat – szükség esetén – a „Módosítás” gombra kattintással módosíthat. A vendég vásárló a „Tovább a fizetéshez” gomb megnyomását követően az „Új vagyok” oszlop legalsó sorában a „Tovább vendégként” gombra kattintva léphet tovább személyes adatai és számlázási címe megadásához.

3.6.A továbblépéshez a Vásárlónak nyilatkoznia kell, hogy tudomásul veszi és elfogadja az ÁSZF-et, az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltakat, valamint az elállási jogra vonatkozó tájékoztatást. A Vásárló nyilatkozatát az erre szolgáló jelölőnégyzet kipipálásával teheti meg.

3.7. A „Tovább” gombra kattintással a Vásárló továbbléphet a szállítási cím, valamint a szállítási mód kiválasztásához, illetve megadásához. A Vásárló a szállítást kérheti a számlázási címére vagy megadhat a számlázási címtől eltérő szállítási címet. A Vásárlónak – a megrendelésével összefüggő kapcsolattartás megkönnyítése érdekében – meg kell adnia telefonszámát.

3.8. A „Tovább” gombra kattintás után a Vásárlónak fizetési módot kell választania, amely online bankkártyával történő fizetés vagy utánvét lehet.

3.9. A fizetési mód kiválasztását követően a Vásárlónak lehetősége van arra, hogy áttekintse, ellenőrizze, valamint módosítsa megrendelését és adatait.

3.10. A Vásárló a „Vásárlás most” gombra kattintással fejezheti be a vásárlást és küldheti el megrendelését. A Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a „Vásárlás most” gombra kattintással fizetési kötelezettsége keletkezik a Szolgáltató felé. 

3.11. Online bankkártyával történő fizetés esetén a Vásárlónak a „Vásárlás most” gombra kattintást követően kell megadnia bankkártyaadatait, majd a „Jóváhagyás” gombra kattintással hagyhatja jóvá a fizetést.

A Vásárló a „Vásárlás most” gombra kattintást megelőzően bármikor megtekintheti és módosíthatja megrendelését és adatait. A „Vásárlás most” gombra kattintást követően a megrendelés és az adatok módosítására már nincs lehetőség.

  1. A megrendelés visszaigazolása és az adásvételi szerződés létrejötte

4.1. A megrendelés visszaigazolása

A megrendelés Szolgáltatóhoz történő megérkezése a Vásárló részéről ajánlatnak minősül és ajánlati kötöttséget hoz létre.
A webáruházban leadott megrendelés Szolgáltatóhoz történő megérkezéséről a Szolgáltató e-mailben automatikus visszaigazolást küld a Vásárló részére, mely tartalmazza a megrendelés részleteit. A megrendelés megérkezésének automatikus visszaigazolása nem jelenti a Vásárló ajánlatának elfogadását és az adásvételi szerződés létrejöttét.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha a megrendelése elküldésétől számított legkésőbb 48 (negyvennyolc) órán belül a megrendelés Szolgáltatóhoz történő megérkezéséről nem kap visszaigazolást.

4.2. Az adásvételi szerződés létrejötte

A Szolgáltató a Vásárlót az ajánlat elfogadásáról és az adásvételi szerződés létrejöttéről a megrendelés kiszállítását megerősítő e-mailben tájékoztatja legkésőbb a megrendelés megérkezésének visszaigazolásától számított 3 (három) munkanapon belül.
A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha a megrendelés megérkezésének visszaigazolásától számított legkésőbb 3 (három) munkanapon belül a kiszállítás megkezdéséről nem kap visszaigazolást.

A Szerződés alapján a Szolgáltató köteles a megrendelt terméket a Vásárlónak eladni és annak a Vásárló részére történő kiszállításáról gondoskodni, a Vásárló pedig köteles a vételárat és a szállítási költséget Szolgáltató részére megfizetni és a terméket átvenni.

A Vásárló a megrendelt termék felett tulajdonosként a termék komissiózásának napján jogosult rendelkezni.
A Szerződés megszűnik a Szolgáltató és a Vásárló szerződés szerinti kötelezettségeinek teljesítésével. A Szerződést megszünteti, ha a Szolgáltató vagy a Vásárló elállási jogát gyakorolja.
Ha a megrendelt termék a kiszállítás időpontjában nincs készleten és a Vásárló a hiányzó terméken kívül további terméket nem rendelt, úgy a Szolgáltató törli a megrendelést. Ha a megrendelt termékek közül a kiszállítás időpontjában egy vagy több termék nincs készleten, akkor a Szolgáltató a szállítható termékeket küldi meg a Vásárló részére. A Szolgáltató a nem szállítható termékekről, valamint a megrendelés esetleges törléséről a megrendelés megérkezésének visszaigazolásától számított 3 (három) munkanapon belül e-mailben tájékoztatja a Vásárlót. Amennyiben a Vásárló a nem szállítható termék vételárát már megfizette, azt a Szolgáltató haladéktalanul visszatéríti a Vásárló részére.

  1. Megrendelési értékhatárok

A webáruházból történő megrendelésnek alsó értékhatára (megrendelési minimum) nincs. A webáruház történő megrendelés felső értékhatára megrendelésenként 200.000 Ft (kettőszázezer forint)


  1. Szállítás, személyes átvétel

A megrendelés során a Vásárló az alábbi szállítási és átvételi lehetőségek közül választhat:

- szállítás a Vásárló által megadott számlázási címre vagy a számlázási címtől eltérő címre,

- személyes átvétel Brands and More Hungary Kft. irodában

 

6.1. Szállítás számlázási címre vagy számlázási címtől eltérő címre (házhoz szállítás)

A webáruházból megrendelt termék kiszállítása kizárólag Magyarország területére, létező magyarországi címre történik. 
A házhozszállítást a Szolgáltató a megrendelés visszaigazolásától számított 2-3 munkanapon belül biztosítja GLS futárszolgálat esetén, míg MPL futárszolgálat esetén 30 nap. A Szolgáltató a kiszállítás megkezdéséről, valamint a szállítás esetleges késedelméről a Vásárlót e-mail útján tájékoztatja. Az árak Magyarországon belül 20 000 Ft alatt tartalmazzák a házhozszállítás díját. 20 000 Ft feletti vásárlás esetén GLS futárszolgálattal a szállítás ingyenes. 20 000 Ft alatti értékű vásárlás esetén a házhozszállítás díja GLS futárszolgálat esetén bruttó 1390 Ft, GLS csomagpontba bruttó 990 Ft. A házhozszállítás díja MPL futárszogálat esetén a következő: 

  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

MPL Csomagautomatába, PostaPontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.

A Magyar Posta Zrt. által meghatározott kézbesítési díjakon felül 600 Ft kezelési költséget számítunk fel! Az utánvétes fizetésnek külön díja van, ami 400 Ft!

A webáruházban vásárolt termék házhoz szállítását a GLS és az MPL futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni. A megjegyzés rovatban van lehetőség kérések megadására, mint pl. melyik napra, vagy milyen dátumtól kéri a kézbesítést stb. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát. A GLS futárszolgálat a küldeményt – a címzésben megjelölt címhelyen – a Vásárlónak, mint címzettnek vagy a postai szolgáltatások nyújtásának és a hivatalos iratokkal kapcsolatos postai szolgáltatás részletes szabályairól, valamint a postai szolgáltatók általános szerződési feltételeiről és a postai szolgáltatásból kizárt vagy feltételesen szállítható küldeményekről szóló 335/2012. (XII. 4.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Postarendelet) 9. § (1) bekezdése szerinti egyéb jogosult átvevőnek történő személyes átadással kézbesíti (levélszekrénybe történő kézbesítés kizárt).

Egyéb jogosult átvevőnek minősül:

a.) a meghatalmazott [Postarendelet 16. § (1) bek. és 19.§];
b.) a helyettes átvevő [Postarendelet 16.§ (2) és (3) bek.];
c.) az alkalmi átvevő [Postarendelet 15. § (4) bek. és 16. § (4) bek.], valamint
d.) a közvetett kézbesítő [Postarendelet 20. §].

A Vásárló, mint címzett gondoskodik arról, hogy a kiszállítás várható időpontjában az általa megadott címen a küldeményt ő vagy az egyéb jogosult átvevő átvegye.

Házhoz szállítási szolgáltatás esetén a Vásárló, mint címzett felelős azért, hogy a címzésben megjelölt címhely (vagy azon belül a címzett, vagy az egyéb jogosult átvevő tartózkodási helye) könnyen és biztonságosan megközelíthető legyen (Postarendelet 14.§).

A Vásárló, mint címzett felelős azért, hogy a címzésben megjelölt címhelyen a címzésben feltüntetett neve/elnevezése megfelelő módon – azaz könnyen és egyértelműen felismerhetően és olvashatóan – legyen feltüntetve.

Amennyiben a címhely (vagy azon belül a címzett, vagy az egyéb jogosult átvevő tartózkodási helye) nem közelíthető meg könnyen és biztonságosan, úgy a futárszolgálat nem köteles megkísérelni a kézbesítést, ilyen esetben a küldemény kézbesítése sikertelennek minősül.

A név/elnevezés nem megfelelő feltüntetése esetén a futárszolgálat lehetőség szerint megkísérli a kézbesítést, ellenkező esetben a küldeményt kézbesíthetetlennek minősíti. A kézbesítés során 5 percen túli várakoztatás esetén a futárszolgálat jogosult a kézbesítést megszakítani, ilyen esetben az érintett küldemény kézbesítése sikertelennek minősül.

A Vásárló, mint címzett vagy az egyéb jogosult átvevő a küldemény átvételét aláírásával igazolja. Ha a Vásárló, mint címzett a megrendelés során készpénzes utánvéttel történő fizetést választott, úgy az utánvét összegének kifizetéséig a futárszolgálat a küldeményt a Vásárló, mint címzett vagy az egyéb jogosult átvevő részére nem adja át.

A Vásárló, mint címzett az átvételkor a futárszolgálat kézbesítője jelenlétében köteles megvizsgálni a küldeményt, annak felbontása nélkül. Amennyiben a küldemény csomagolásán külső, látható sérülés található (pl. felbontva vagy deformáltan érkezik), vagy egyéb nyilvánvaló körülmény a küldemény részleges elvesztésére, vagy megsérülésére utal, úgy arról a futárszolgálat kézbesítője a Vásárló, mint címzett jelenlétében jegyzőkönyvet vesz fel és azt a címzettel aláíratja.

A GLS és az MPL futárszolgálat a kézbesítést két alkalommal kísérli meg. Ha a küldemény kézbesítése a második kézbesítési kísérlet alkalmával is sikertelen, a Szolgáltató törli a megrendelést és erről a Vásárlót e-mailben tájékoztatja. Ha a Vásárló a törölt megrendelés ellenértékét a Szolgáltató részére már megfizette, a megrendelés törlése estén a Szolgáltató a megrendelés ellenértékét a Vásárló részére visszatéríti. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy törölje a Vásárló webáruház ügyfélfiókját, ha a Vásárló a megrendelést az általa megadott címen három megrendelés alkalmával nem veszi át.

A kézbesítésre egyebekben a GLS futárszolgálat és MPL futárszolgálat postai szolgáltatásokra vonatkozó, hatályos Általános Szerződési Feltételekben foglaltak irányadók.

6.2.   Személyes átvétel Brands and More Hungary Kft. irodában

A Szolgáltató a Brands and More Hungary Kft. irodában történő személyes átvételt biztosítja a megrendelés visszaigazolásától számított 4-5 munkanapon belül. A Szolgáltató az átvétel esetleges késedelméről a Vásárlót e-mail útján tájékoztatja.
A Brands and More Hungary Kft. irodában történő személyes átvétel ingyenes.
Ha a Vásárló a Brands and More Hungary Kft. irodában történő személyes átvételt választja, a Szolgáltató e-mailben tájékoztatja arról, amikor megrendelése a Brands and More Hungary Kft. irodában átvehető. A Vásárlónak az átvételről szóló értesítést követően 14 (tizennégy) nap áll rendelkezésére ahhoz, hogy megrendelését átvegye.
Az átvételről szóló értesítést követő 7 (hét) nap elteltével a Szolgáltató a Vásárlót e-mailben ismételten tájékoztatja arról, hogy megrendelése a Brands and More Hungary Kft. irodában további 7 (hét) napig vehető át (emlékeztető e-mail).  Amennyiben a Vásárló a rendelkezésére álló – 14 (tizennégy) napos – határidőn belül a megrendelést nem veszi át, a Szolgáltató a határidő lejártát követően törli a megrendelést és erről a Vásárlót e-mailben tájékoztatja.
Ha a Vásárló a törölt megrendelés ellenértékét a Szolgáltató részére már megfizette, a megrendelés törlése esetén a Szolgáltató a megrendelés ellenértékét a Vásárló részére visszatéríti.
A megrendelés Brands and More Hungary Kft. irodában történő átvételéhez be kell mutatni a megrendelés átvételéről szóló értesítést (papír alapon vagy digitális formában). A Szolgáltató a megrendelés átvételéről szóló értesítést bemutató személyt a megrendelés átvételére jogosultnak tekinti. A megrendelés átvételét az átvevő személy aláírásával igazolja. 

  1. Árak, szállítási díjak

A webáruházban feltüntetett árak és szállítási díjak magyar forintban értendők és magukba foglalják az általános forgalmi adót. A webáruházban feltüntetett árak különbözhetnek az azonos időpontban a Szolgáltató üzletében feltüntetett áraktól. A webáruházban történő vásárlás során adott termék árát illetően a megrendelés időpontjában a webáruházban feltüntetett árat kell irányadónak tekinteni.

  1. Fizetés, számlakiállítás

A webáruházból történő megrendelés esetén online bankkártyával, átutalással, valamint készpénzes utánvéttel történő fizetésre van lehetőség.

Ha a Vásárló a megrendelést Brands and More Hungary Kft. irodában személyesen veszi át, kizárólag online bankkártyával fizethet vagy átutalással.

A Szolgáltató a webáruházban történő vásárlás esetén egészségpénztári kártya elfogadását nem biztosítja.

8.1.    Fizetés online bankkártyával

MIT JELENT A BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online áruházunkban.

A szolgáltatást nyújtó OTP BANK Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

FIZESS KÉNYELMESEN BANKKÁRTYÁVAL

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártya számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrál, soha többé nem kell begépelni a kártyaadatokat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mail cím és a jelszó. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságot is növeli!

Fizetéshez használható

- Mastercard vagy Maestro bankkártya
- Visa vagy Electron bankkártya

FIZESSEN KÉNYELMESEN BANKKÁRTYA NÉLKÜL

Ha nincsen bankkártyája, fizetéshez használhatja az előre feltölt Barion egyenleget, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tud feltölteni, illetve amire ismerősei is tudnak Önnek pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcím és jelszó megadásával tud fizetni.

 

INGYENES

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára. A regisztráció és a Barion mobil alkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes. Nincs havi díj sem.

A Barion egyenlegkezelés is ingyenes, nincs belépési vagy havi díj. Az egyenleg feltöltésének és visszaváltásának vannak szerény díjai, de a banki átutalással történő feltöltés ingyenes. 

8.2.    Készpénzes utánvét

A Vásárló a vételárat és a szállítási költséget a küldemény futárszolgálat általi kézbesítésekor készpénzben a futárnak egyenlíti ki.

8.3 Fizetés átutalással

A Vásárló a vételárat és a szállítási költséget a Brands and More Hungary Kft. részére elutalja az alábbi adatok megadásával: 

Brands and More Hungary Kft.
Erste Bank: 11600006-00000000-76680236

A csomag átadása a futárszolgálat részére az összeg bankszámlára történő beérkezése után történik.

8.4.    Számlakiállítás

A webáruházban történő vásárlásról a Szolgáltató a Vásárló részére elektronikus számlát állít ki. A Szolgáltató az elektronikus számlát a Vásárló által megadott e-mail címre továbbítja. A regisztrált Vásárló számára elektronikus számlája a webáruház ügyfélfiókjából is elérhető.

A Vásárló által teljesített ellenszolgáltatás részben vagy egészben történő visszatérítése esetén a Szolgáltató a visszatérítésről helyesbítő számlát vagy visszáru bizonylatot állít ki. A Szolgáltató a helyesbítő számlát a Vásárló által megadott e-mail címre továbbítja, a visszáru bizonylatot a Vásárló részére átadja.

  1. Elállási jog

9.1.   Az elállási jog gyakorlása

Elállás joga

A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a Vásárló 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától.

Feltételek:

Minden a fentiekkel kapcsolatos költséget a vevő vállal (szállítási díj). Ez hangsúlyozottan vonatkozik az utánvéttel megrendelt és át nem vett csomagok esetén, amikor az utánvét díját és a visszaszállítás költségét a megrendelő köteles megtéríteni.

A terméket csak az eredeti felbontatlan csomagolásban, az összes tartozékkal és az eredeti okmányokkal együtt fogadjuk el.

Sérült vagy erősen használt állapotú termék esetén cégünk kártérítést állapíthat meg vagy megtagadhatja a visszavételt.

Cégünk a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő tizennégy napon belül visszatéríti.

Elállási jog gyakorlásának menete:

Amennyiben élni szeretne elállási jogával, azt kérjük, ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén írásban tegye meg. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa vissza a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni!

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, erősen használt, karcos vagy hiányos volt)

A webáruház a termék visszaérkezését követő tizennégy napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát.

Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@egeszsegugyitesztek.hu e-mail címen.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II. 26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokra vonatkozó rendeletek rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az általános szerződési feltételeket, továbbá az adatkezelési elveket.

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a vásárlót internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatják. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát olyan termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. A törvényi szabályozás ide vonatkozó része itt olvasható.

9.2    Visszatérítés

Ha a Vásárló a Szerződéstől eláll, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszatéríti a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási költséget is.
A Szolgáltató a visszatérítést mindaddig visszatarthatja, amíg a terméket vissza nem kapta vagy a Vásárló nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a Szolgáltató a kettő közül a korábbi időpontot veszi figyelembe.
A Szolgáltató nem téríti meg azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási módot választott.
A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat – a Vásárlót e fizetési mód alkalmazásából adódóan semmilyen többletköltség nem terheli.
Részleges elállás esetén a visszatérített összeg és a Szolgáltató által kiállított helyesbítő számlán szereplő ellenérték között kerekítésből adódóan +/- 1 forint eltérés lehetséges.

9.3.    A termék visszajuttatása

A Vásárló köteles a terméket a Szolgáltatónak késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül visszaküldeni vagy átadni. A visszaküldési határidő betartottnak minősül, ha a Vásárló a 14 (tizennégy) napos határidő letelte előtt a terméket a Szolgáltatónak elküldi vagy átadja. A termék visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli.

A Vásárló a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért kizárólag akkor felel, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Vásárló a terméket a Szolgáltató részére visszaküldheti vagy visszaviheti a Brands and More Központba.

A Vásárló a visszaküldéshez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe.
A Vásárló a terméket az alábbi címre küldheti vissza:

Brands and More Kft.
Budaörs
Szabadság út 379.
2040

A Vásárló megjelölheti a visszaküldés okát, azonban ennek elmaradása a Vásárló elállási jogát nem érinti.

A Vásárló a terméket – a vásárlást igazoló számla egyidejű bemutatása mellett – visszaviheti a Brands and More Központba.

9.4.    Elállási jog alóli kivételek

A Vásárló a webáruházban vásárolt valamennyi termék esetében élhet elállási jogával.

  1. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

10.1.     Kellékszavatosság

A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Ptk. szabályai szerint.

A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet.

a.) A Vásárló kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy az a Szolgáltatónak – más kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne.

b.) Ha a Vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja.

c.) A Vásárló a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, vagy annak megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy a Vásárló kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni.

Kicserélés vagy elállás esetén a Vásárló nem köteles megtéríteni a terméknek azt az értékcsökkenését, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 (három) munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A Vásárló választott kellékszavatossági jogáról egy másikra áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 (kettő) hónapon belül a Szolgáltatóval közölni. A Vásárló a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait nem érvényesítheti.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A kellékszavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik. 

10.2.     Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével a Vásárló ezt a jogosultságát elveszti.

A Vásárló termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. Termékszavatossági igény érvényesítése esetén a termék hibáját a Vásárlónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, ugyanakkor termékszavatossági igényének ereBrands and Moreényes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval (forgalmazóval) szemben érvényesítheti.

10.3. Jótállás

A Szolgáltatót hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek tekintetében jótállási kötelezettség terheli.

A Vásárló jótállás alapján – választása szerint – az alábbi igényeket érvényesítheti a Szolgáltatóval szemben.

a.) A Vásárló kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha az általa választott igény teljesítése lehetetlen vagy az a Szolgáltatónak – más jótállási igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne.

b.) Ha a Vásárló a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja.

c.) A Vásárló a szerződéstől elállhat, ha a Szolgáltató a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, vagy annak megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, vagy a Vásárló kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és a Vásárló által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeit kímélve kell elvégezni.

Kicserélés vagy elállás esetén a Vásárló nem köteles megtéríteni a terméknek azt az értékcsökkenését, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Ha a Vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 (három) munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

Kicserélés iránti igény teljesítésekor a Szolgáltatónak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.

A Vásárló választott jótállási jogáról egy másikra áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az áttérés indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

A Vásárló jótállásból eredő jogait a jótállási jeggyel érvényesítheti, ugyanakkor a jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy Vásárló rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti. A jótállási jegy rendelkezésre bocsátásának elmaradása esetén a Vásárló a szerződés megkötését az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal – az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlával vagy nyugtával – bizonyíthatja. Ebben az esetben a jótállásból eredő jogok az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal érvényesíthetőek.

Kijavítás iránti igény teljesítésekor a Szolgáltatónak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie:

a.) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját,

b.) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá

c.) a termék Vásárló részére történő visszaadásának időpontját.

A Vásárló jótállásból eredő jogait a termék átvételétől számított 1 (egy) éven belül érvényesítheti. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

A Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, ugyanakkor a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 10.1. és a 10.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

  1. Panaszkezelés, jogérvényesítés, vitarendezés

11.1. Panaszkezelés

A Vásárló a Szolgáltatónak, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személynek a termék fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

Brands and More Hungary Kft.

Cím: 2040 Budaörs, Szabadság út 379. [Hétfő-Csütörtök 9:00-16:00, Péntek 9:00-15:00]
www.Brands-More.hu

E-mail cím: info@brands-more.hu

Telefonszám: +36-23-333196


A Vásárló szóbeli panaszát a Szolgáltató azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja azt. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel és annak egy másolati példányát, valamint a panaszra adott érdemi válaszát a panasz beérkezésétől számított 30 napon belül megküldi a Vásárlónak.

A Vásárló írásbeli panaszát a Szolgáltató a beérkezését követő harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt.

11.2. Békéltető testület

A Vásárló a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a Szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független békéltető testülethez fordulhat. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló a vitás ügy rendezését a Szolgáltatóval közvetlenül megkísérelje.

A Szolgáltató a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 36/C. § (1) bekezdése szerinti általános alávetési nyilatkozatot nem tett.

Békéltető testületi eljárás – illetékességi októl függően – az alábbi békéltető testületeknél kezdeményezhető:

a.) A Vásárló lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint az ÁSZF 2. számú mellékletében felsorolt békéltető testületekhez fordulhat.

b.) A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetősége a következő

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.:81

Telefon: +36-1-269-0703

Fax száma: +36-1-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

A békéltető testületek elérhetőségéről és a békéltető testületi eljárásról további részletes információk a www.bekeltetes.hu oldalon érhetők el.

11.3. EU-Bizottság online vitarendezési platform

A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság létrehozta az online vitarendezési platformot.

Az online vitarendezési platform célja, hogy elősegítse az Európai Unióban, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államban (Norvégia, Izland, Lichtenstein) tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban, valamint az Európai Gazdasági Térségről szóló megállapodásban részes más államban (Norvégia, Izland, Lichtenstein) letelepedett kereskedők közötti online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezését.

A Vásárló az online vitarendezési platformon keresztül is kezdeményezheti online vásárlással kapcsolatos panaszának rendezését. Az online vitarendezési platform a https://ec.europa.eu/odr oldalon érhető el. 

11.4. További jogérvényesítési lehetőségek

A Vásárló panaszával fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat, illetve a jogvita rendezése érdekében bírósági eljárást kezdeményezhet.

A fogyasztóvédelmi hatóság feladatait elsőfokon a megyei kormányhivatalok (fővárosi kormányhivatal) járási (fővárosi kerületi) hivatalai látják el. A járási hivatalok elérhetősége megtalálható a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon.

  1. Webáruház ügyfélfiók

A Vásárló a regisztrációval személyes webáruház ügyfélfiókot hozhat létre. A webáruház ügyfélfiók létrehozására és használatára az alábbi feltételek vonatkoznak. 

13.1. Regisztráció

A webáruház ügyfélfiók név szerint regisztrált felhasználóhoz kötődik. Egy Vásárló egy webáruház ügyfélfiókkal rendelkezhet. A regisztráció feltétele a 18. életév betöltése. A regisztráció a Vásárló részéről önkéntes. A regisztrációhoz elengedhetetlenül szükséges, hogy a Vásárló megadja vezeték- és keresztnevét, születési idejét, e-mail címét, valamint egy legalább 8 (nyolc) karakter hosszúságú jelszót. A Vásárló köteles a kitöltés során valós adatokat megadni. A Vásárló nem adhat meg álnevet vagy idegen nevet. A regisztrációt követően a Szolgáltató a Vásárló részére e-mailt küld, mely tartalmazza a webáruház ügyfélfiók aktiválásához szükséges linket. A Vásárló webáruház ügyfélfiókját az e-mail elküldésétől számított 14 (tizennégy) napon belül tudja aktiválni a megadott linken keresztül. Az aktiválást követően a Vásárló e-mail címe és jelszava megadásával léphet be webáruház ügyfélfiókjába.

13.2. Használat

A Vásárló felhasználónevét és jelszavát más személynek nem adhatja tovább, valamint a nyilvánosság számára látható helyre nem helyezheti ki. A Vásárló köteles bejelentkezési adatait mások számára nem hozzáférhető módon tárolni és a jogosulatlan hozzáféréstől megvédeni.

Ha a Vásárló tudomást szerez arról, hogy bejelentkezési adataival visszaéltek, köteles a Szolgáltatót haladéktalanul értesíteni annak érdekében, hogy a Szolgáltató megtehesse a megfelelő intézkedéseket.

A Vásárló nem alkalmazhat olyan szoftvert vagy programot – ideértve különösen a hekkelési kísérletet, kémprogram alkalmazását, vírusokat vagy férgeket –, amely a Brands and More ügyfélfiók működését vagy rendelkezésre állását megváltoztatja vagy korlátozza.

A Vásárló a bejelentkezési adataival való visszaélésért felelősséggel tartozik.

A Vásárló köteles a Szolgáltatónak a webáruház ügyfélfiók használatával kapcsolatos utasításait és tájékoztatását figyelembe venni.

A Szolgáltató a Vásárló számára a webáruház ügyfélfiók használatát határozatlan időre szólóan, ingyenesen biztosítja. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a regisztrációból, illetve a webáruház ügyfélfiók használatából egyes Vásárlókat bármikor indokolás nélkül kizárjon, továbbá, hogy a webáruház ügyfélfiókot vagy egyes szolgáltatásait megszüntesse.

13.3. A webáruház ügyfélfiók törlése

A Szolgáltató jogosult a Vásárló webáruház ügyfélfiókját törölni, ha a Vásárló a webáruház ügyfélfiók használatára vonatkozó feltételeket nem tartja be. Amennyiben a Szolgáltató a Vásárló webáruház ügyfélfiókját törölte, a Vásárló ismételt regisztrációra csak a Szolgáltató kifejezett hozzájárulásával jogosult. 

A Vásárló bármikor törölheti saját webáruház ügyfélfiókját.

  1. Hírlevél küldése

A Vásárlónak a regisztráció során lehetősége van arra, hogy a Szolgáltató által küldött hírlevélre feliratkozzon. A Vásárló feliratkozási szándékáról a Hírlevélre vonatkozó tájékoztatás tudomásulvételét követően a rendelkezésre álló jelölőnégyzet kipipálása útján nyilatkozhat. A hírlevélre feliratkozás a Vásárló részéről önkéntes és a Vásárló a hírlevélről bármikor leiratkozhat. A hírlevélről történő leiratkozás a bármely hírlevél végén megtalálható „Leiratkozás a hírlevélről” linken keresztül, a webáruház ügyfélfiók „Hírleveleim” menüpontjában, vagy a leiratkozási szándéknak az info@egeszsegugyiteszt.hu e-mail címre vagy a Brands and More Kft. Ügyfélszolgálat, 2040 Budaörs, Szabadság út 379. postai címre történő bejelentése útján lehetséges.

  1. Digitális adattartalom

15.1. A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések

A digitális adattartalom működését a Szolgáltató saját, valamint tárhelyszolgáltatója, a Bohemiasoft s.r.o. (Székhely: Cseh Köztársaság, 370 01  České Budějovice, Rudolfovská tř. 247/85 E-mail: info@eshop-gyorsan.hu), szerverein keresztül biztosítja. Az adatok továbbítása titkosítva történik, melyhez a Szolgáltató SSL (Secure Socket Layer) titkosítási rendszert használ. A Szolgáltató a wwww.biokoshop.hu weboldal adatainak védelme, az adatvesztés, az adatokhoz illetéktelen személy általi jogtalan hozzáférés, valamint az illetéktelen személy általi jogtalan adatmódosítás megelőzése érdekében technikai és szervezeti intézkedéseket tesz. A Vásárló webáruház ügyfélfiókjához csak a fiókhoz tartozó jelszóval lehet hozzáférni.

15.2. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége

A www.biokoshop.hu oldal valamennyi ismert böngésző legújabb verziójával kompatibilis. A www.biokoshop.hu oldal mobil eszközön történő használatához legalább iOS 7, illetve Android 4.2 operációs rendszer megléte szükséges.

  1. Felelősség

A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a www.biokoshop.hu  weboldal folyamatos elérhetőségét és rendelkezésre állását biztosítsa, ugyanakkor azért felelősséget nem vállal.

Nem felel a Szolgáltató a weboldal használatával összefüggésben keletkezett olyan károkért, melyeket szoftverhiba, számítógépes kártevők, telekommunikációs hálózat hibája, rendszerhiba, üzemzavar vagy egyéb technikai jellegű hiba okozott.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a www.biokoshop.hu  oldalon megjelenő tartalom más személy által történő jogellenes megváltoztatásáért, továbbá azért a tartalomért, amely hozzájárulása vagy tudomása nélkül kerül a www.biokoshop.hu  oldalon elhelyezésre és a Szolgáltató számára műszakilag nem lehetséges, hogy annak elérését és használatát megakadályozza.

Közvetlenül vagy közvetetten idegen weboldalra mutató link, hiperlink esetén a Szolgáltató a megjelenített idegen oldal tartalmától elhatárolódik, sem az idegen weboldalért, sem az idegen tartalomért felelősséget nem vállal.

A www.biokoshop.hu  weboldal tartalma a legnagyobb gondossággal került összeállításra és a Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a www.biokoshop.hu  weboldalon szereplő információk pontosak, aktuálisak és teljes körűek legyenek. A Brands and More online shopban vásárolt termék átvételét követően a Vásárló felelőssége, hogy a termék csomagolásán szereplő információkat megismerje és ne kizárólag a weboldalon található adatokra hagyatkozzon. A termékkel kapcsolatos további tájékoztatásért a Vásárló a Szolgáltató Ügyfélszolgálatához fordulhat az ÁSZF 1. pontjában meghatározott elérhetőségeken.

Ha a webáruházban a Szolgáltató minden gondossága ellenére helytelen ár kerül feltüntetésre – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, így a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1 Ft-os árra –, a Szolgáltató nem köteles a Terméket a helytelen áron szállítani, hanem jogosult felajánlani a helyes áron történő szállítást.

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy a www.biokoshop.hu  oldal tartalmát bármikor módosítsa, a weboldal elérhetőségét korlátozza, vagy megszüntesse. 

Fenti rendelkezések a magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően, azok keretei között értendők és a Vásárló jogainak érvényesítését semmilyen módon nem érintik.

  1. Termékértékelés

A Vásárló a Brands and More online shopban megvásárolható termékeket a www.biokoshop.hu  oldalon 1-5 csillaggal és szöveggel értékelheti.

A termékértékeléshez regisztrációra nincs szükség. A termék értékelése során a Vásárlónak meg kell adnia egy felhasználónevet, továbbá e-mail címét, életkorát és nemét. A termékértékelés részletes szabályait a termékértékeléshez kapcsolódó Felhasználási feltételek tartalmazzák. A termékértékeléssel összefüggő adatkezelés az Adatkezelési Tájékoztató 3.9. és 3.10. pontja szerint történik.  

  1. Adatvédelem

Személyes adatai kezelésére a Szolgáltató Adatkezelési Tájékoztatójában foglaltak irányadók, mely elérhető és letölthető az alábbi oldalról: www.biokoshop.hu 

  1. Záró rendelkezések

A Szolgáltató jogosult alvállalkozót, valamint adatfeldolgozót igénybe venni.

A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, arra a magyar jog szabályai az irányadók.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a polgári törvényről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.), a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Eker. tv.), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet, az elektromos/elektronikus berendezésekkel és izzókkal kapcsolatos hulladékgazdálkodási tevékenységekről szóló 197/2014. (VIII. 1.) Korm. rendelet, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet, valamint a vonatkozó jogszabályok rendelkezései irányadók. 

 

1. számú melléklet - Elállási nyilatkozat
2. számú melléklet

A békéltető testületek elérhetősége

Baranya Megyei Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.

Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.

Telefonszáma: (72) 507-154

Fax száma: (72) 507-152

E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu

info@baranyabekeltetes.hu

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, 501-500532

Fax száma: (76) 501-538

E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

 

Békés Megyei Békéltető Testület

  Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354,

451-775

Fax száma: (66) 324-976

E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu;

bmkik@bmkik.hu

 

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető

Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870

Fax száma: (46) 501-099

E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

 

Budapesti Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

Fax száma: (62) 426-149

E-mail cím: info@csmkik.hu

 

Fejér Megyei Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

Fax száma: (22) 510-312

E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu

 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217

Fax száma: (96) 520-218

E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu

 

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.

Telefonszáma: (52) 500-710;500-745

Fax száma: (52) 500-720

E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.

Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék

Fax száma: (36) 323-615

E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu

 

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: (56) 510-610

Fax száma: (56) 370-005

E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

 

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

Fax száma: (34) 316-259

E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu

 

Nógrád Megyei Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a

Telefonszám: (32) 520-860

Fax száma: (32) 520-862

E-mail cím: nkik@nkik.hu

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240.

Levelezési címe: 1364 Budapest, Pf.:81

Telefonszáma: (1)-269-0703

Fax száma: (1)-269-0703

E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

 

Somogy Megyei Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

Fax száma: (82) 501-046

E-mail cím: skik@skik.hu

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei

Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, 420-180

Fax száma: (42) 420-180

E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

 

Tolna Megyei Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

Fax száma: (74) 411-456

E-mail cím: kamara@tmkik.hu

 

Vas Megyei Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefonszáma: (94) 312-356

Fax száma: (94) 316-936

E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

 

Veszprém Megyei Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.

Telefonszáma: (88) 814-111

Fax száma: (88) 412-150

E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

 

Zala Megyei Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513, 550-514

Fax száma: (92) 550-525

E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu

  

 

Létrehozva: www.eshop-gyorsan.hu

Njg3ZjdhOW